donderdag 15 december 2011

Afstudeer/stageopdracht Customer Experience (HBO/Universitair) - Bridgis BV, Tiel

Om continue onze dienstverlening aan te passen aan de behoefte van onze (potenti�le) afnemers is het van belang dat wij weten hoe de buitenwereld Bridgis ziet. Komt dit overeen met wat Bridgis wil uitdragen en uitstralen? Tijdens je stage ga je hiervoor een Customer experience onderzoek uitvoeren. Op basis hiervan willen wij onze producten en diensten blijven optimaliseren.

Je beantwoord vragen als:
-   Wat is het beeld/imago dat Bridgis heeft in de markt?
-   Passen de boodschappen die Bridgis uitdraagt hierbij?
-   Hoe beleven de klanten diverse bestelprocessen van het begin tot eind (van ori�ntatie tot service).
-   Wat verwacht men hierbij van Bridgis?
-   Hoe kunnen wij onze uitingen verbeteren en laten aansluiten bij wie wij willen zijn en wie wij willen bereiken?

Activiteiten:
�   Het uitvoeren van een grondig Customer experience onderzoek. Je brengt hierbij het adoptieproces bij de klant in kaart in relatie tot onze diverse producten en diensten.
�   Het uitvoeren van marktonderzoek op merk-niveau
�   Onderzoeken en in kaart brengen van trends, ontwikkelingen, innovaties en cases op het gebied van (online) marketing en deze vertalen naar kansen en mogelijkheden voor Bridgis.
�   Het positief uitdragen van de uitkomsten en nieuwe idee�n binnen de organisatie; enthousiasmeer je collega�s en probeer mensen �mee te krijgen�.
�   Je zult waar nodig actief meewerken in de organisatie en een bijdrage leveren aan alle voorkomende operationele marketing- en salesactiviteiten. Denk aan het organiseren van evenementen en roadshows, meewerken aan mailings en andere promotionele acties, ondersteuning bij klantprojecten en activiteiten op het gebied van nieuwe en social media.

Deliverables:
�   Een uitgebreid onderzoeks- en adviesrapport inclusief een plan van aanpak voor verdere optimalisatie binnen Bridgis.

jewelry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten