dinsdag 30 augustus 2011

Leuke bijbaan in de (pgb)zorg bij lichamelijk gehandicapte vrouw (MBO/VMBO / MAVO) - Janine Romijn, Barendrecht

Zoek je leuk betaald werk in de zorg, ben je tussen de 25 en 45, ben je flexibel, wil je ook in weekenden en op feestdagen werken en ben je per direct beschikbaar? Reageer dan nu meteen!

Ik ben Janine, 45 jaar, spontaan, heb humor en ben lichamelijk gehandicapt (spastisch) en woon in de wijk Vrijenburg te Barendrecht. Ik heb hulp nodig met alles, behalve denken. Mijn valide partner en ik hebben een zoontje van 8.

Het werk bestaat uit van alles en nog wat, alle adl-zorg (uit bed, wassen, aankleden e.d'), huishouden, boodschappen doen, koken (ik kook met jouw handen) en nog veel meer.
Ervaring is niet echt nodig. Je wordt goed ingewerkt door mensen die al 10 en 11 jaar bij mij werken.

Ik praat moeilijk, dus het is van belang dat je eerlijk kunt zijn als je me niet verstaat. Ik vind herhalen absoluut niet erg, maar ik heb een hekel aan mensen die maar op goed geluk ja en nee zeggen. Als je denkt dat je niet 5 of 10x durft te vragen wat ik zeg, moet je niet solliciteren. Dan gaat het niet werken. Durf je wel eerlijk te zeggen ik versta je niet, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Uiteindelijk wendt het echt en versta je mij prima!
Je zou mij ook mogen helpen met mijn zoontje, bijv. schooltas klaar maken enzo. Jij bent ook dan weer mijn handen. Het opvoeden op zich kan ik prima zelf. Ik zoek dus echt een paar handige handjes (per direct). Humor en zelfspot zijn prima. Je wordt betaald uit mijn persoonsgebonden budget (wit dus)

Geld verdienen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten