dinsdag 30 augustus 2011

Bijbaan/ vastebaan Helpdesk medewerker UPC Almere (MBO) - Fintrex, Almere

Als Medewerker op de Helpdesk ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig en effectief beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot de producten en diensten van UPC. Om de digitale mogelijkheden voor iedereen bereikbaar te maken (en te houden), stelt UPC niet de techniek centraal, maar de gebruiker. UPC vormt een brug tussen ingewikkelde technische innovaties en de klanten die hiervan gebruik willen maken.

Je werkzaamheden als technisch helpdeskmedewerker bestaan uit:

Het geven van ondersteuning aan klanten bij technische en inhoudelijke vragen over de producten van UPC. Daarbij maak je gebruik van diverse systemen om informatie te zoeken.
Het adviseren van klanten met betrekking tot de aanschaf van producten van UPC. Je goed kunnen inleven in de situatie van de klant is daarbij erg belangrijk.
Het vastleggen van gegevens die voortkomen uit de gesprekken die je voert.

Geld verdienen tips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten