Inkoop is �naast bijvoorbeeld HR� een stafafdeling en dient ter ondersteuning van de operatie. Daarnaast houdt inkoop zich bezig met trajecten rondom inleencontracten en facilitaire inkoop. Door de afdeling inkoop worden collega�s die contact hebben met de afdeling beschouwd als (interne) klanten. Dit loopt uiteen van directeur tot magazijnbeheerder. Het past in de rol van een stafafdeling om deze klanten adequaat te bedienen. Hierin moet inzicht gebracht worden door middel van een onderzoek naar de klanttevredenheid. Deze opdracht dient als opstap om concrete acties te kunnen ondernemen in het beter bedienen van onze klanten.
Jouw opdracht
De doelstellingen van dit onderzoek hebben een kwalitatief en kwantitatief karakter:
� In kaart hebben wat er door de klant als positief en negatief wordt ervaren rondom:
o Dienstverlening/servicegerichtheid;
o Communicatie/bereikbaarheid;
o Nakomen van afspraken;
o Bekendheid met �actiegebied� van inkoop;
o Imago;
o Informatievoorziening.
� Het onderzoek naar de klanttevredenheid moet herhaalbaar zijn.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten