Ontvangsten:
- Als Magazijnmedewerker de binnenkomende goederen uitpakken;
- Inhoud checken aan de hand van pakbonnen op aantallen, artikelnummers en lotnummers;
- Opbergen van binnengekomen goederen in stellingen;
- Afgevinkte pakbonnen inleveren bij Office Manager voor opboeking.
Leveringen:
- Als Orderpicker artikelen uit stellingen verzamelen aan de hand van pakbonen;
- De artikelen/ dozen voorzien van sticker;
- Dozen vouwen en artikelen inpakken;
- Pakbon op doos bevestigen;
- Vervoerders sticker op elke doos plakken;
- Het aanmaken van leverancierslabels;
- Elke verzending moet uit 3 verpakkingen bestaan te weten: plastic, doos�leverancier en omdoos van verzender.
Voorraad:
- Als�Medewerker Magazijn minimaal 2 x per jaar in samenwerking met Office Manager voorraadtelling;
- Signaleren wanneer artikelen langere tijd niet verstuurd worden;
- Expire date in de gaten houden;
- Wijzigingen in verpakkingseenheden doorgeven.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten