Wij zoeken momenteel medewerkers voor 32 � 40 uur per week, die in de eerste instantie worden ingezet op e-mailverwerking op de klantenservice afdeling van de grootste loterij van Nederland!! Je wordt vooral ingezet op de avonden en weekenddiensten.
In deze functie ga jij je bezig houden met aanmeldingen, klachtverwerking, wijzigingen in NAW gegevens en andere klantenservice-onderwerpen. Na ongeveer 4 maanden wordt je doorgetraind op andere stromen binnen de afdeling zoals retentie (klantenbehoud), klantenservice per telefoon, postverwerking, overige administratieve werkzaamheden. Je moet dus een allround medewerker zijn die affiniteit heeft met zowel administratieve werkzaamheden, als met klantcontacten.
Hiervoor zijn de volgende eigenschappen cruciaal:
� Klantgericht, jij bent degene die het verschil maakt voor de klant.
� Empatisch vermogen, jij herkent, erkent de emoties van de klant en handelt hiernaar op een klantvriendelijke manier.
� Begrijpend lezen, jij leest kritisch, kan hoofd- en bijzaken scheiden, kan samenvatten en bent in staat de verschillende behoeften/vragen van een klant te herkennen.
� Taalvaardigheid, jij beheerst de spelling van (werk)woorden en kan grammaticaal correcte zinnen opstellen, die zakelijk maar wel klantvriendelijk geformuleerd zijn. Uiteraard is het kunnen toepassen van correcte interpunctie ook essentieel.
� Computervaardig, jij kunt snel werken met verschillende applicaties en doorziet de logica van het programma waarmee je werkt snel.
� Typevaardigheid, jij typt accuraat en in redelijk hoog tempo, ca. 40-50 woorden per minuut (200-250 aanslagen).
Geen opmerkingen:
Een reactie posten