Bridgis bedient haar (potenti�le) klanten met een aantal webportalen en websites. Deze online kanalen worden steeds belangrijker dus dienen deze up-to-date, gebruiksvriendelijk en op de juiste manier vindbaar te zijn via de bekende zoekmachines. Tijdens je stage ga je je daarom verdiepen in de wereld van E-commerce en E-marketing. Je gaat op een zelfstandige manier een bijdrage leveren aan het online marketingbeleid van Bridgis en brengt een advies uit voor verbeteringen binnen ons bedrijf.
Je beantwoord vragen als:
� Hoe presteren onze webportalen en websites op basis van de huidige aanpak?
� Hoe en met welke inspanning kunnen deze prestaties worden verbeterd?
Activiteiten:
� Onderzoek doen naar het gebruik en de resultaten van onze webportalen en websites. (d.m.v. klantonderzoek en Google Analytics).
� Onderzoeken en in kaart brengen van trends, ontwikkelingen, innovaties en cases op het gebied van E-commerce en E-Marketing.
� Verdiepen in Webusability, SEM, SEO, Linkbuilding en SEA en dit vertalen naar kansen en mogelijkheden voor Bridgis.
� Naast het opbouwen van theoretische kennis ga je je daadwerkelijk richten op de praktische invulling.
� Je werkt dus actief mee aan en geeft advies over functioneel ontwerp, usability �n zorgt voor het optimaliseren van webtraffic en conversie op onze websites. Je zet daarvoor die middelen in die daarbij mogelijk en nodig zijn.
Deliverables:
� Een uitgebreid onderzoeks- en adviesrapport inclusief een plan van aanpak voor verdere optimalisatie binnen Bridgis.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten